Conditii de garantie
Toate produsele comercializate de SSF AUTOSTART SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de 24 luni de la data livrarii produselor.
Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 24 de luni, termenul de garantie se reduce la aceasta durata. Din aceasta categorie fac parte accesoriile si consumabilele auto (covorase auto, covorase portbagaj, capace roti, odorizanti auto, lanturi antiderapante, suporti numere auto, cabluri pornire auto, etc.), filtre auto (aer, ulei, combustibil, habitaclu, etc.), becuri, stergatoare parbriz, solutii spalare parbriz, antigel, lichid de frana si aditivi, etc.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta imperfectiuni din fabricatie a carcasei produsului, daca acestea nu afecteaza functionalitatea lui.
Pentru piesele si accesoriile care se monteaza pe autoturisme,pentru acordarea garantiei,clientul va face dovada montarii acestora intr-un service autorizat RAR.
Pentru solutionarea problemelor legate de garantie,CLIENTUL are responsabilitatea de a prezenta produsul reclamat defect la sediul vanzatorului,sau de a trimite produsul prin curier la sediul vanzatorului. Costurile legate de predarea / trimiterea produselor la sediul vanzatorului sunt suportate de catre client. Un reprezentant SSF Autostart va analiza produsele reclamate defecte pentru solutionarea garantiei. In cazul in care produsele sau alte piese componente devin suspecte, SSF Autostart va apela la o firma specializata pentru a evalua natura defectului,dupa care va comunica clientului solutia propusa.
Termenul de solutionare a unei garantii este de 15 zile (de la data cand produsul a ajuns la sediul vanzatorului pana la restituirea banilor,sau trimiterea unui alt produs catre client)